شناسه خبر : 40411
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواب دیروزدر"جبهه"وخواب امروزدر"غفلت"

رزمندگان در میدان‌های نبرد با رضایت قلبی می‌خوردند و می‌خوابیدند ولی این خوردن و خوابیدن فرق داشت. آنها گلوله می‌خوردند و می‌خوابیدند. از تمام مادیات دنیوی دل می‌کنند و به میدان می‌رفتند و خود را سپر جان همسنگرشان می‌کردند.

از گذشته و شاید از ابتدای تاسیس سپاه و بسیج، برخی از آنهایی که خارج از این دایره بودند، می‌گفتند "آنجا بخور و بخواب است". با شنیده‌ها و شواهدی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز داریم به حقیقت این امر پی می‌بریم که آری "آنها گلوله می‌خورند و می‌خوابیدند." شواهد و آثار باقی مانده از دوران دفاع مقدس حقیقت این امر را آشکار کرد.

در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس یا متن در خصوص شهدا تنها به یک جمله "شهدا شرمنده‌ایم" برمی‌خوریم که این جمله نمی‌تواند دین ما را به این شهدا و رزمندگان ادا کند.

آنها نه تنها برای حفظ مرزهای کشور بلکه برای حفظ اسلام از تمام آرزوها و آرمان‌هایشان گذشتند. چند نفر از مردم امروز حاضرند از خانواده و فرزندانشان بگذرند و برای حفظ اسلام ناب محمدی به خارج از مرزها بروند؟! فرزندان امام و رهبری بار دیگر پس از سه دهه به نام "مدافعان حرم"، نشان دادند که تا پای جان برای حفظ حرم اهل بیت (ع) می‌ایستند. تمام قدرت‌های جهانی نیز از این شهامت و از خودگذشتی می‌ترسند که نتوانسته و نمی‌توانند وارد مرزهای جمهوری اسلامی شوند.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi